Press and hold to put base into registration i CHARGING CRADLE Display Icons and Symbols The LCD display gives you information on the current status of the telephone. Y-С fjjlOK ► £ Indicates you can scroll up / down the menu items / Phonebook list / Redial list/Call List ’Y' Steady when the handset is in range of the base. Flashes when out of range of the base or not registered to the base. ^ Steady when an intercom call is in progress. Flashes when there is an incoming internal call. f
7.3.6 RENAME THE HANDSET......................................................................................... 7.3.7 CHOOSE THE INFORMATION TO BE DISPLAYED IN IDLE .................................. 7.3.8 SET THE AUTO ANSWER ...................................................................................... . 7.4 BASE SETTINGS ....................................................................................................... 22 5.1 ADD A NEW PHONEBOOK ENTRY ............................
To Turn key tones on/off 26 .. To Set flash (Recall) time 26 .. To Set Dialling Mode (Tone/Pulse) 27 .. To Set Base to default settings 27 .. To Change the PIN code 28 Troubleshooting 29 Cleaning and Care 31 Declaration of Conformity 31 Guarantee and Service 32 Technical Details 33 Connection and conditions for use. You can connect your Concept Combo 2300 to a direct exchange line (DEL) - a line connected to a local exchange, with its own phone number; to an extension on an approved compatible P
C. 2. Подключите один конец телефонного провода [27] к разъему для телефонной линии [25] на задней части базового блока [13]; подключите другой конец телефонного провода [27] к розетке телефонной линии, как показано на рис. D. 3. Подключите штекер сетевого адаптера [26] к разъему [24] на задней части базового блока [13], подсоедините адаптер [26] к розетке электросети с напряжением 220В, как показано на рис. D. Для модели Twin XA2020, также подключите штекер адаптера для зарядного устройства
25 Запись 'исходящего сообщения 1' (OGM 1)...........................25 Запись 'исходящего сообщения 2' (OGM 2)...........................25 Выбор ответа автоответчика......................................................26 Включение\выключение автоответчика....................................26 Переполнение памяти автоответчика.......................................26 Воспроизведение сообщений ...................................................26 Удаление сообщений.......................
Чтобы выбрать нужный вам режим, просто передвиньте "Brnaione. 18 переключатель P-T [28] в соответствующее положение. Tone -тоновый режим, pulse - импульсный режим. Телефонная трубка ACTIVE XA2020/TWIN XA2020 не будет работать в случае отключения электроэнергии. Поэтому, в случае отключения электроэнергии, для экстренных вызовов вы можете воспользоваться «громкой связью» на базовом блоке. Если вы передвигаетесь во время разговора, и при этом качество связи ухудшается, то, возможно, это вызван
2 Press Ў TWICE • base Altogether, you can have up to five handsets registered to the base unit, as speak to the user. If the other handset does not answer, you can get back to To check whether a handset is registered, make sure mains power to the base 3 Press OK • volume numbers 2, 3, 4 and 5. the outside call by pressing INTERCOM again. unit is switched on and the handset is within range. The handset’s display 4 Press Ў SEVEN times • del hs With more than one handset registered to your base un
12 4.3 Answer a Call................................................................................................................................................12 4.4 End a Call.......................................................................................................................................................12 4.5 Adjust Earpiece and Handsfree Volume.....................................................................................................12 4.6 Mute a Call..
15 4.1.3 CALL FROM THE PHONEBOOK .............................................................................. 15 4.1.4 CALL FROM THE CALL LIST .................................................................................. 15 4.1.5 CALL FROM THE REDIAL LIST................................................................................ 15 4.1.6 CALL TIMER ........................................................................................................ 15 4.2 ANSWER A CALL ...........
1. Press